teisipäev, 3. juuli 2012

Kõrvitsarõõmud

Tähelepanelikult ümbritsevat silmitsedes (tegin mõned isiksuse testid ja sealt selgub, et ma olen EKSTRAVERT-MEELELINE-MÕTLEJA-OTSUSTAJA), olen avastanud, et lähedaste inimeste (no need, keda ma südamest armastan) saavutused on minu jaoks üliolulised - venna kõrgkooli sissesaamine, isa tunnustus lootsitöö eest, poegade neljad ja viied, nende igasugused tulemused, mis neid rõõmustavad, sõbratari tööotsingud - ühesõnaga kõik kallite inimeste õnnelikud hetked kanduvad mulle üle ja ma tahaksin alati käsi kokku plaksutades ja üles-alla hüpeldes (minu vanuses on see muidugi ülimalt kohtlane, aga.. mulle on mõningane ekstravagantsus lubatud) rõõmustada.
Nagu ma nüüd oma aia üle rõõmustan (ma armastan ka oma aeda kogu südamest) - redised ja päevalilled, juurdunud rabarberid. Ja täna nägin, et viiest kõrvitsast on ühel priske pall ja õis küljes...
Minu ESIMENE kõrvits...

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...