kolmapäev, 5. aprill 2017

Muinasjutu maadlused

Külmatuuleline, aga kaunis päev. Õpilastega õue. Kirjandus: ühe klassiga lavastame improvisatsiooniliselt etüüde tuntud muinasjuttudest; teise klassiga leiame võimalused maagiliste lindude, maagiliste kivide, maagiliste puude või maagiliste võluvitste leidmisest koolimaja lähiümbruses.
Tund on lahe.
Kõigile meeldib. Tuleb tõdeda, et õppuritele meeldivad taolised tegemised. Tuleb tõdeda, et mulle ka. 
Ja nüüd alljärgnev koeraomanikele: elamurajoonide vaheline roheala (missest, et amortiseerunud, kulunud ja mitte heakorrastatud) pole sinu lemmiku WC. Järgmisel korral toon ma oma seemissaapa sinu ukse taha (sest jah - ma otsin su üles, ma leian su üles, see pole väga keeruline, sest sa ei tunne mu jonnijõudu ja visadust) ja SINA puhastad ta ära. Kontsast ninaotsani ning seejärel ostad sa mulle saapavärskendaja ning palud südamest vabandust, et ma just sinu koera koristamata kraamiga pidin tõtt tallama.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...