pühapäev, 15. jaanuar 2017

Mälupulk pesumasinas

Nii oligi. Lihtsalt lebas kahetunnise pesuprogrammi järel trumlipõhjas ja nukrutses eksinult.
Kuna ma elektroonikaga väga kokku ei klapi, siis olin ma enam kui küll veendunud, et nii nüüd ongi. Et see on puruks ja sealolev info kadunud. Aga.. Suureks üllatuseks Toshiba  oli vastu pidanud ja info kõik kenasti alles. Nüüd tegin igasuguseid päkkappe ja noh, vaatab siis. 
Veider, aga miks ma tehnikaga ei klapi. Ok, üks asi on see, et kontrolli taskuid, eks?
Aga mul on keeldunud käes töötamast föön, triikimismasin, röster, tolmuimeja, õliradikas ja data koolis (viimastel päevadel tööarvuti ka pisut hullab mul seal)

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...