pühapäev, 15. jaanuar 2012

Taksoga tööle

Haa, eks see üks puhas raiskamine ole, aga kuulge - pühapäeval ja talvel, lume ja libedaga ikka jalgsi ei lähe. Selleks tuleb kiirvalikul number 9 valida ja voilaa - kümne minutiga on reeglina karavan olemas.Mõnes firmas olen ma juba tuttav kunde. Üks taksojuht on käinud minuga kaasas puuveol, saeostul, saeketiteritusel. Enamik neist aitab poekotid uksest sisse tassida. Enamik on neist teinud ettepaneku.. eee edasiste kokkusaamiste suhtes. Mida ma taksokliendina ka kasutanud olen - kuni järgmise taksosõiduni ju.See taksotamine on mul veres. Ema poolt eriti. Temalt see harjumuseks saigi.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...