laupäev, 7. veebruar 2015

Lugegem lõpetatuks

Nädala pikk ja pingeline teravate nootide vahetus mitmel suunal saab tänasest alates oma lõpliku punkti. Intelligentsuse esmaseks tunnuseks on alati peetud võimet kohaneda olukorraga, kohanemisvõimet mul on, aga see tuleb raskelt.
Unetus, mis jälle on tulnud maad võtma, on pannud öösiti mõtlema väga paljude asjade üle järele.
On selge, et bioloogilisest teisest meie elus pole enam mingeid jälgi. Kui isa keeldub ühemõtteliselt poegadega suhtlemisest, siis ei saa kahjuks mina midagi teha - täiskasvanud mehe kolmeaastasele omane jonniv käitumine peaks olema piisavalt kõnekas, et mitte enam teda ellu lubada. Kõike, mida isa võinuks oma poegadele meheks sirgumise kohta rääkida  - see jääb olemata. Iseenesest muidugi kurb. Tuleb hinnata ümber oma olemasolevad jõuvarud ning tegutseda edasi.
Siinkohal ja täiesti avalikult pöördun ma bioloogilise teise poole (ära tule ütlema, et sa seda ei loe - seda teeb sinu eest sinu kaasa, kes põlevil silmi saab siis oma virtuaalellu lisada "mõtestatud ja sisukaid", naerukrapidest kõõksuvaid postitusi) - kui sa juhtudki juhuslikult nendega kusagil kokku, siis sa keerad otsustavalt selja, sest sul on KEELATUD neid kõnetada, nendega mingilgi viisil kontakti otsida, nende poole vaadata.
Kui su naisvanem peaks kasutama jälle oma sõbratari, et nuhkida nende hinnete ja muude asjade järele, siis järgnevad sellele kõikidele osapooltele rakenduvad tagajärgede likvideerimised.
Kui sa üritad oma tütarde ema kaudu nende kohta informatsiooni hankida, siis ka see on KEELATUD. Sa EI TOHI kasutada mitte ühtegi seaduslikku ja avalikku kanalit, et nendega kontakti otsida, samuti ei ole sul lubatud nende digiterviselugu vaadata. Nende FB kontod on sinu jaoks olematud. Täpselt nagu minu kontod ja pärast seda postitust ka minu blogi - selle lugemine on  sinu jaoks LÕPPENUD. Sul pole lubatud minu kirjutisi lugeda. Samuti mistahes minu sulest ilmunud artikleid ja raamatuid. Sa ei TOHI neid osta ega laenutada. Ka sinu elukaaslane EI TOHI vaaadata minu FB kontot ja lugeda enam seda blogi. Samuti pole talle lubatud minust oma FB-s kõneleda ega minu initsiaale mistahes viisil kasutada (see on muidugi kahepoolne asi, seda ei tee enam ka mina), pole lubatud lugeda minu nime all ilmuvaid kirjutisi.
Sinu vanemad EI TOHI mitte kunagi mitte üheski kõneluses mainida, et minu pojad on nende lapselapsed, neile POLE LUBATUD kutsuda lapselapsi oma surivoodile ega üleüldse mingil muul moel nende peale isegi kõige vähemaltki mõelda.
Kui sinu ja su kaasa peaksite saama lapse, kes nt võib tulevikus vajada mingisugust meditsiinilist abi (ptüi-ptüi-ptüi), siis on sul KEELATUD mõelda minu poegade, kui võimalike abistajate peale.
Samuti pole sul lubatud enam MITTE KUNAGI mitte üheski dialoogis, kõneluses ega arutelus kasutada minu nime, poegade nime või rääkida meie kunagisest suhtest mitte kellelegi ega mitte kellegagi. Küsimusele, kuidas sinu pojad elavad (kui meie ühised tuttavad nt peaksid seda tegema) - on sul KEELATUD vastata, sa EITAD, et sul on lisaks tütardele veel lapsi.
Sama keeld laieneb loomulikult ka minule - ma EITAN täielikult, et ma olen olnud sinuga kunagi mingilgi viisil seotud, olen sind tundnud või, et sa oled minu laste isa. Kui minu käest küsitakse, kas ma tean, kes sa oled, siis ma keeldun kategooriliselt sind mäletamist. 
Kuni poegade 18-aastaseks saamiseni kannad sa nende elatisraha üle. Viimane kord, kui me sinust üldse midagi kuuleme, saabub 25.08.2021. Siis on nende 18 sünnipäev, sa teed viimase ülekande ning siis on KÕIK. Sa EI MÄLETA enam MITTE KUNAGI, et sul on üldse olnud kaksikud pojad. Kui neil peaksid sündima lapsed, siis EI OLE sul LUBATUD ennast nimetada nende laste vanaisaks. See geneetiline võrse on sinust JÄÄDAVALT lahkunud.
Ja lõpetuseks - sul on KEELATUD oma poegade peale mõelda.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...