kolmapäev, 13. aprill 2011

Astroloogiline kaart

Mõnda aega tagasi lasin teha enesele astroloogilise kaardi. Sellise, kus peab teadma inimese täpset sünniaega, lausa kellaajaliselt ning tähtede ja planeetide ja muu kosmilise kirja järgi lahatakse minu iseloomu.
Vennaga ükskord istudes me siis lugesime seda ja vend kommenteeris - just, täpselt, absoluutselt õige.
Ja tõepoolest, enamik asju läks 99,99 % täkkesse. Muidugi oli ka möödalaskimist, kuid üldjoontes koorub sealt välja, et mul puudub absoluutselt igasugune diplomaatiaoskus, mul olla erilisi võimeid tervishoiualal, mul on raske vigu tunnistada, kuid kui ma seda teen, siis oskan ka vigadest õppida ning minust võib saada erakordselt hea ja hinnatud juht (ha-ha-ha).
Põhiolemuselt sobin ma tänu kõneosavusele õpetajaks ning erilised vaimuanded võimaldavad kirjanikuks hakata.
Kuid on veel üks tahk - ma lasen ennast ära kasutada. Ja olgu Looduse Tahe tunnistajaks - seda ma lasen endaga teha. Igasuguse kahetsuse või valehäbita.
EÕL on tasuta asi ja ma müttan seal üsna tiidsalt. Palutakse artikkel redigeerida - teen ära. Vaja on midagi muud - teen ära. Vaja vahetada valvet - nõus.
Pagan, tegelikult ma peaksin oskama 'ei' öelda.
Ahjaa, selle astroloogilise kaardiga veel. Seal seisab, et mul olla tõsine kiindumus oma lastessse ja ma otsin omale meest (partnerlussuhted kannatavat mul liiga suure seksuaalse võimekuse üle - ha-ha-ha-ha), kes sobiks lastele isaks. Tõenäoliselt pole ma seetõttu tänaseni ennast kellegagi sidunud (no igasugused ebaõnnestunud suhted, eksole?), sest E poegasid ei sobigi eriti keegi väljasttulija kasvatama.
No igatahes ma avastan ennast selle kaudu päris palju ja tõsiselt.


Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...