Minu blogide loend

pühapäev, 30. aprill 2017

Arbujateks muutuda...


Uskumatu, aga otsida talvejope uuesti välja ning vaadata, et pungad ei muutugi priskemaks ning ometigi.... olen ma istunud volbriööl Raekoja platsil välikohvikus ja imestanud, et on soe õhtu, olen käinud nurmenukkudest pakataval põllul ning mõelnud, milline ilu.
Nüüd aga vist oma öölendu ei tee....
Igal ajastul on vist olnud oma nõialugu. "Väike nõid" ja "Nöbinina"; "Võluvägised" - need on nagu ainult kerge põige maagia maailma. Siis on igasuguseid võlureid ja sortse igas võimalikus positsioonis.
Aga mulle meeldib agathachristilik lähenemine - ka mina teeksin nõiad väga lihtsaks, nagu igas külas elavaks memmeks, kellega tuleb hästi läbi saada, sest vastaval juhul kuivab su üsk või kängub kaasa erekteerumisvõime, ei kasva su lapsed, saavad koolis halbu hindeid, koduloomad ei paaritu ja vili ei kasva.
"Macbethi" kolm nõida oleks tõepoolest nagu kõige tavalisemad eidekesed. Eidekestes muide on tihti lumma - kust muidu see vananaiste tarkus mõiste. 
Kõrget lendu siis!!

Kommentaare ei ole: