laupäev, 14. jaanuar 2017

Reede tähendus


Reedeti vaatan ma väga tihti kella. Ja kuigi mu tundidel on tempo peal ning päev iseenesest kiiremast kiirem, ootan ma reedeti töö lõppu. 
Teadmine, et saab kaks päeva puhata, kodus olla, endaga tegeleda, lugeda...
Minu jaoks on reede viimased kolm aastat tähendanud askeldusterohke töönädala lõppu, perioodiliselt ujumaskäimist, jalutamisi vanalinnas, kohvikuid, aga ka mõnusalt magamist, pikki kohvijoomisi ja üldse lihtsalt olemist.
Kevadel aiatöid ja suvel peesitamist nt.
Eile üllatas mind kolleeg. Soovisin talle head nädalavahetust ja tema, et kas ma ootasin seda. Mina siis, et jah. Nojah, siis saab ennast täis juua, ütles kolleeg.
See oli mu jaoks täielik ülla-ülla hetk. 
Mis inimesed need küll on, kelle jaoks märgib reede saabumine võimalust  lauluhääle õlitamist, nippimist, kihmamist?Väga veider suhtumine.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...