reede, 9. märts 2012

Kultuuritu hommik ja kultuurne õhtu

Huvitav, kuidas sellega ikkagi on, et töötaja peab käima graafikus vabal päeval koolitusel. Ja et leitakse, et kõik tööga seonduvad asjad ikkagi esikohal ja kõik vabadel päevadel tehtavad sotsiaalsed üritused peaks jätma tegemata, sest on inimesi, kes teadvat paremini, kuidas just sina oma vaba aega sisustad.
Loomulikult järgnes sellele südamepõhjani solvumine ja üks neid hetki kui ma oma kaela uskumatult kangeks ajasin. mainiti mulle veel sedagi, et kui mulle midagi ei meeldi, siis võin ma ära minna. Ning see on üks neid lauseid, mida ma ikkagi kuulda ei taha. Ja ütlesin selle ka välja. Kuid see las siis olla nii, sest õhtu möödus mul teatris.
Vaatasin etendust "Naine minevikust". Ei teagi nüüd öelda, aga toores ja arusaamatu tükk oli see. Mitmele ajaplaanile ja sümboleid täis pikitud. Enam-vähem hästi mängisid kõik va arvatud kandev tala - naine minevikust. Kuid seltskond oli hea. Ja käsi minu peos oli hea.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...