laupäev, 25. veebruar 2012

Miks ajab keegi sind närvi?

See on lihtsalt müstika, kuidas mõnikord käib sulle keegi otseselt nii närvidele, et pole võimalik peavaluta pääseda. Mul on üks selline tutvuskonda kuuluv inimene (tööalane), kellega kokkupuude on painav. Ta on lihtsalt nii vastumeelt mulle oma maneeride ja harjumustega, et teades ette 12-tunnist vahetust temaga, siis ma olen õhtul juba eksalteeritud. Iseenesest on ta korralik inimene, kuid ta on laisk ja kaval. Jätab paljud ülesanded teistele, valib salalikult alati selle poole, kus tegelikult on lihtsam.
Ja imelik on tema juures see, et mitte ainult mina ei ole temast häiritud, vaid veel umbes 75% kollektiivist.
Aga miks? See on neurohumoraalselt sotsiaalfilosoofiline ja ei ole võimalik üheselt vastata.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...