esmaspäev, 14. märts 2011

Head emakeelepäeva...

...peaks täna ma soovima endale ja kõikidele filoloogidele ja muidu keelearmastajatele, aga.. aga seda ei tee ma mitte, sest tänane päev kannab lihtsalt ühsinimetajat "Mõõdukalt koinitud tööpäev"
Oehh.. küll ei meeldi mulle saada sugeda teiste asjade eest.
Eksole vahva - mina lõpetasin oma vahetuse reedel ja sain kaks päeva mõnsualt lõõga tõmmata, aga esmaspäeval vaatasin ma kolleegile hommikul otsa ja teadsin varasemate kogemuste põhjal, et nüüd läheb andmiseks. Tablettide ja kirjatöö, sidumiste ja muude asjade tõttu. Ja need asjad mis aset mitte ei leidnud, toimusid siis, kui mina oma vaba aega pidasin. Et mis on nagu minul pistmist. Oeh-oeh-oeh. Sõnaga oli selline vaikselt survestavalt mõjutatud üldine hingeelu.
Kuid kevad piilub lompides ja luusib hoovis, nõrestab puid ja valgustab päeva.
Lind siristab varakult, kohalik koer on öösiti ärev ning autokummide alt pritsib pori.

Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...