teisipäev, 5. jaanuar 2010

Möödas, see on möödas

Aastavahetus möödas. Jõulud möödas. Põgus puhkus möödas.
Lubadused - need on antud ja tegemisel.
Mina - olen sellises meeleolus, et ei nii ega naa. Asju oleks teha, aga tahtest jääb puudu. Tõrge on ees. Miks, ei tea.
Vahel juhtub kummalisi asju. Minuga, nagu ikka. Igatahes, kui ma seda oma meesperele mainisin, siis muiati kõvasti. Kolmnurk mina, pikendamata pilet ja MUPO - tõenäoliselt on see kooslus, millele mõeldes ja mind tundes on võimalik magus suutäis naerda.
Aga pärast - kook liuaga vastu rindu surutud, kollane trahvikviitung taskus, nutuvõru ümber suu - kukkusin lumehange ja siis ma enam ei saanud naeru pidama..
Aga tjahh, põhimõtteliselt on mul mingil ajal mingi karistus soolas. Teadet veel pole.
Saaks sellegi kohta öelda, et möödas, see on möödas






Kommentaare ei ole:

Mälestus ühest märtsipäevast

Nüüdseks ammu meie keskelt lahkunud emaema elulugu ajendas mind aastaid tagasi suguvõsalugu kokku panema.  Just sellest romaanist - "Ja...